Çözemedim bedenimdeki acıyı
Bugün farklı olsun dedim hayata
Bugün göz kırpalım görmek istemediğimiz yollara
Şöyle bir bakış attım yaşama
Bir çocuğun salıncaktaki sallanışını gördüm
Bir başka çocuğun inadına attığı anlamsız çığlığı duydum
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




teşk güzel yürekli
duyarlı yüreğine sağlık
kutlarım güzel bakan gören yüreğini tam puanla. iyilik meleklerin hep seninle olsun sevgiler duyarlı yüreğine
Şiirinizin içi dolu dolu. bu şiirinizi taşlama türü yazsa idiniz çok çok şahane olurdu. Utandım şiir başlığına uygun düşerdi kanaatindeyim.saygılarımla.
insan yüce bir varlık asla utanmamalı yaptığı güzellikler için. tebrikler hocam
güzel olmuş kaleminiz daim olsun şairem. tebrikler
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta