işte şimdi bir gün daha bitti...
içimde kalan tek çiçeğin yaprağını
kuruması için asıyorum geceye
kitabın en önemli sayfasına koyacağım sonra
işte şimdi herkes gitti...
gözlerimde kalan son damlayı da özgür bıraktım
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Değerli çalışmanızı kutluyorum bu güzel çalışmanızı bizlerle paylaştığınız için teşekkürler yüreğinize sağlık..+10
sevgi saygılar
Yüreğinizden sızan katrelerle bezenmiş mısralarınız,çok manidar ve akıcı bir şiir okudum sevgili Şaire yüreğinize sağlık kutlarım sizi tam puan + antolojim
dilerim ilk yaz sıcaklığı ,güneşi ısıtır yüreğinizi.hüzün kokan,içimi titreten bir şiir okudum..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta