Deli gönlüm hala uslanmadın mı
Üstüne kar yağdı ıslanmadın mı
Gözünde yaşlarla puslanmadın mı
Sana ahu zarı, seçtim ey gönül
Yalancı baharın çoktur hiç bitmez
İçindeki ateş közlendi gitmez
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Meltem Hanım!
tek kelimeyle fevkalde yorumda bi o kadar can-ı gönülden kutlarım muhabbetle tam puan kabul buyurun
Harika olmus meltem hanim yüreginize saglik
Bîgâne eyledin kendime bile
Benzedi didârım soluk bir güle
Efganim yetişir arş-ı menzile
En sonun da kefen, biçtim ey gönül
Güzel şiirinizi kutluyorum Meltem Hanım. Selamlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta