Meftun oldum ah bir efsun bakışa
İnadıyla saran koldan usandım..!
Zifir bahtım itti bir sarp yokuşa
Hep çıkmaza varan yoldan usandım..!
Ömür deryasında biçare yüzdüm
İkbal kavşağında bakışı süzdüm
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




sayın şairem tavşan felsefesiyle hareket edenlerin sonu usanmakla yanihüsranla sonuçlanır halbuki kaplumbağa kültürünü kendinize örnek alsaydanız ne usanırdınız nede hayattan bıkardınız saygımlan
Gönül mangalında kül oldum artık
Yar penceresinde tül oldum artık
Sevda menziline yol aldım artık
Aşk okuyla vuran kuldan usandım..!
tebrikler aysel hanım..çok güzel bir şiir okudum ellerine sağlık..saygılarımla..lütfü kıyak..
maskeli yüzlerden yoruldum yoruldum artık kutluyorum saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta