Ateşi kalmamış, külden usandım
Hep acı konuşan, dilden usandım
Bülbülü ötmeyen, kendi kokmayan
Bahçeden usandım, gülden usandım
Gözün açıp gerçekleri görmeyen
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




usanmislik hepimizde varda uslanmislik yok ne sehirde ne dagda hepimizin akli karda fikri firarda zikri zararda saygilarimla tebrikler
BENDE HERŞEYDEN USANDIM... TAM BANA GÖRE BİR ŞİİR
Ağlanacak halimize gülmekten
Düğüm düğüm çözülmeyen ilmekten
Gündüz güneşinde çakan şimşekten
Yağmurdan usandım, selden usandım
Tebrikler. Tam puan
çok çok güzel ,harika ,akıcı bir üslupla kaleme alınmış,yüreğine sağlık tam şiir tadında bir şiir.
bu ne güzel bir şiir ne kadar içten ve yürekten yazılmış.
anladım çünkü yüreğe hitap ediyor allah her iki cihandada başarılar versin size yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta