Eşeğe eğer
Kediye çiğer
İnsana değer
Ver uşağum ver
Deme var malım
Nedir bu çalım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




BU FARKLI AMA ÇOK HOŞ ...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK ALLAH RAHATLIK VERSİN
en soninda pen da üyeluğumi tadil ettum uşağum :)
saygılar sevgili hocam..
bak kallavi yorumlarımdan kurtulamazsın artık :)
Bu dünya bir han
Bir beden bir can
Düşünün bir an
Ker uşağum ker... Hüseyin Gedik
çok güzel bir şiir kaleminiz daim olsun ;)
Aldırma lafa,
Gel artık safa,
Dinine kafa,
Yor uşağum yor.
harikasın Üstad....
Harika dörtlüklerde verilen mesajları inşallah anlarız da gereğini yaparız selam ve dua ile.
HER KITASI AYRI BİR MESAJ VERİYOR
MÜKEMMEL...BU ŞİİRİ ALKIŞLARIM
KALEMİNİZ DAİM OLSUN MİKDAT USTA
SELAMLAR SAYGILAR
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta