Mesela uyanmış olsam
Eski zamanlarda bir eylül rüzgârına
Denizin mavisi dağların yeşili
Toprak fırında pişen ekmeğin kokusu
Yanan çırpıların çıtırtısı
Unutmuşum gerisini
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şiirinizi uzun olsa da beğendim. gizemli sözlerle çok duyguyu paylaşmışsınız. Gönlünüze sağlık. Benim de şiirlerime bakmanızı dilerim. Usta bir şairin görüşleri beni sevindirir. Selamlar.
ŞİİRLER YAZİLİRKEN YOGUN DUYGULARLA YAZİLMALİ OKUYUCUDA BÖYLE DUYGLARLA OKUNMALI DİYORUM.. Kaleminiz daim olsun.
Sevgi ve saygılarımı iletiyorum ..
..Ramis Guner...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta