Gözlerim yine kan çanağı
Yine uykusuz gecelere tutunmuşum
Sabahlara kadar resmini çizmişim
Odamın caddeye bakan duvarına
Telefonuma yüklü olan resmin
Gün ağarana kadar seyretmişim
Ama sen bu uykusuz gecelere
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




teşekkür ederim beğendiğiniz için....
Aslında unutmak istiyorum seni biliyor musun?
Ama yapamıyorum.
Her ne kadar seni mantığımla yok saysam da
Kalbimde hala ilk gün kü gibi duruyorsun
Sanki bağlamışlar seni oraya
Zorluyurum kendimi,çık git yüreğimden diyorum
Ama sen de dinlemiyorsun beni
Sanki,sanki orada kalmak istiyor muşsun gibi...
unutmak o kadar kolay değil unuttum dese bile kendini kandırıyo insan zaten sevdikten sonra unutmak kolay değil aylar yıllar geçsin yine olmuyo yüreğine sağlık şiirlerinizde sanki kendi kaybettiğim aşkı buluyorum..
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta