Unutulmuş adım sanım,
Diyorlar ki kimsin nesin,
Sizin gibi bir insanım,
Beni bilmeyen bilmesin,
Unuttular beni tek tek,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




duygusal ,etkileyici,sürükleyici ve verilmek istenen mesajın okuyucu tarafından net algılandığı hoş bir şiir okudum..Hoşluk şiir adına,yürek adına ise,üzüntü verici..Duuguların pek yoğun yaşanmadığı bu y.y da bu kadar derinlik bulabilmek ne güzel..
saygılarımla..
+10 puan
Su gibi akıcı muhteşem bir şiir olmuş. ŞİİRİN KUSURSUZ KURGUSU, DUYGU YÜKÜ VE EDEBİ DEĞERİ üçüncü tam puanı fazlasıyla hak ediyor.
Tebrik eder başarınızın devamını dilerim.
Sevgi ve saygılarımla.
Dr. İrfan Yılmaz. TEKİRDAĞ.
TEBRİKLER ÜSTADIM!
İNŞAALLAH UNUTULMAYACAKSIN.
ZİRA VEFA UNUTMAMAYI GEREKTİRİR.
ZATEN UNUTMAYAN DA UNUTULMAZ.
KALEMİNİZ KESKİN OLSUN.
100+ANTO.
SELAM VE MUHABBETLE..
unutanda sağolsun unutmayanda zaman en büyük silgi..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta