Kalbimden söküp attım diyenlere inanmam
Bu kadar kolay olsa ben çoktan unutmuştum
Özlüyorum aşkımı kimseyi kandıramam
Unutmak kolay olsa ben çoktan unutmuştum
Ayrılsamda ben yardan dün gibi hatırlarım
Ne zaman yalnız kalsam ismini sayıklarım
En olmadık yerlerde hayalini kurarım
Unutmak kolay olsa ben çoktan unutmuştum
Seven böyle avunur ne atar ne unutur
Sayfalar arasında kurumuş güller durur
Ben unuttum diyenler hepsi yalan konuşur
Unutmak kolay olsa ben çoktan unutmuştum
Ayrılsam da ben yardan dün gibi hatırlarım
Ne zaman yalnız kalsam ismini sayıklarım
En olmadık yerlerde hayalini kurarım
Unutmak kolay olsa ben çoktan unutmuştum
Kayıt Tarihi : 17.09.2012 18:39:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!