İstanbul bana bakıyor
Ben İstanbul’a
Şehir fısıldıyor
Sadece ben duyuyorum
Ne anılar kaldı anımsanacak
Ne bir dal hanımeli
Ölesiye saklanacak
Sahil yasemin kokuyor
ve artık
hiçbir şey eksik değil
Unutma beni çiçekleri
Unutulmuş bir köşede
Azalmış dileklerim
Denize attığım şişede
Şişe dönüp duruyor içimde
Her dalga biraz daha tamamlıyor beni
Şimdi korkmuş bir hayalet
Üzerime gelen vapura yanaşıyor
Her şey
sonunda
bacadan çıkan dumana karışıyor
Ve şehir,
beni ismimle değil
içinde kalan aşkla çağırıyor
Unuttuğum yerlerde
biraz daha büyüyorum
biraz daha deniz
biraz daha gece oluyorum
ve sızımla
usulca
İstanbul’a karışıyorum.
Kayıt Tarihi : 6.06.2026 12:36:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!