Unut gitsin.
Ne varsa kalan,
Yarına dair yaşanacaklardan.
İçinde mavi ve yeşil olan,
Ve dahası ben olan, biz kokan
Ne varsa yarına dair,
Unut gitsin…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




' ben gelecekle ilgileniyorum,cünkü hayatimin kalan kismini orada gecirecegim'(Charles F.Kettering)
güzel bir siir güzel bir vecizle daha uyumlu kilinir sanirim
tebrikler sayin bay Ekrem
harikasınız...tebrikler.
cok güzeldi tebrikler
Unut gitsin.
Ne varsa kalan,
Yarına dair yaşanacaklardan.
İçinde mavi ve yeşil olan, ...çok güzeldi....tebrikler.....
Ne varsa yarına dair,
Unut gitsin…
unut demek kolay unutmak o kadar kolaymı.
yüreğin dert görmesin saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta