Sensiz içim üşüyor,
Sensiz nefesim göğsümde düğümleniyor,
Sensiz dünyaya kör oluyorum.
Sensiz ben, ben olmaktan çıkıyorum.
Sen elimi tutunca, kendime geliyorum.
Kaderime seni yazdım,
Umutlarıma seni ektim, buğday taneleri gibi.
Ekinler boy boy oluyor sevdamdan.
Senin adını yazıyorum aya,
Sen oluyor kalbim, ela gözlerine bakınca.
Bahar olur her yer, senin gözlerine bakınca.
Sevda olur yüreğine bakınca.
Canım yansada yanında, acı cekmem.
Yüzüm, kaderim seninle güldü.
Varsın dünya karşımızda dursun.
Umut ektim, yüreğimin her yerine.
Hayelllerimin prensesi sensin,
Çölde serapsın, her yerde gördüğüm.
Ne güzel sevdim seni her deryada.
Adını kalbime yazdım nakış nakış.
Sensin yarınlarım artık,
Sensin kalbimin sahibi artık,
Kaderimin sahibi sensin artık,
Vazgeçmediğim umut ışığımsın artık....
Kayıt Tarihi : 7.04.2026 22:23:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!