Sen olacaksan yanımda; beklemek varlığıma mana kazandırır! Senle gerçekleşecek ise yol sonunda vuslat; beklemek ölüm olsa, ölümler mana kazanır hasretliğinde! Sen olmayacaksan yanımda ve de gerçekleşmeyecek ise vuslat; ilk sıra devrilen ve ilk sıra manasız bir ben kalır geriye! Sevmelerim; başarılarda azimle yürüyen olgunluktaki halinin devamlılığı için, senin varlığının sorumluluğunu yüklüyor şu an benim omuzlarıma! Sevinmek istiyor isem ben; kendi özün olan ve olgun karakterinde hazır mevcut bulunan, insani değer taşıyan insancıl özelliklerini muhafaza edebilir isem eğer ben, sevinmek önce sana ve sonra bana hak olan gerçeğimiz olsun! . { Kemal KABCIK - 05.10.2012 16:26:24}
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta