Müslümanım diyor kuyruk dışarıda
Yalanı çuvala sığmadı ula!
Okur elif be,yi manasın bilmez
Doğruluk kendine uymadı ula!
Kılar beş vakit,i görsünler diye
Haramı mübahtır tövbesi niye?
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Derdi 'duymak, dinlemek, doğruyu, eğriyi dile getirmek' değil ki Ozanım?
Olaydı keşke... Olaydı da, kendisine muhalefet edenlerin öneri ve eleştirilerini 'ayaklar ne zaman baş oldu' gibi kendi konumunu tarif etmek yerine, Lice'de 'karakol yapılacak yeri size mi soracağız, izin mi alacağız' diye denmesi gerekeni, askerlere saldıran, Molotof kokteylleri ile karakolu yakmak isteyenlere diyebileydi...!
Onların derdi başka Ozanım... Ülkemin meseleleri ilgilendirmiyor, emperyalist gücün direktifleri ilgilendiriyor onları!
Din, iman, ibadet işin 'boyası...'
Kutluyorum Rıza Bey...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta