a target='_blank' href='http://www.slide.com/s/YOTHY6Iyuz9Y1YyrBF02mx-aifqyV4K4? referrer=hlnk'>
Bir kuş olsam uçsam göklere.
Süzülsem sonsuzluğa.
Bulutların arasında
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




güzel bir şiir fakat şiirinizin gizemliği sizin benliğinizde gizli bravo açık vermeden yazmışsınız tebrikler sevgilerimle.sami.
Biraz hüzünlü.
-Final çok dokunaklı olmuş.
Güzel dizeler için,kaleminize sağlık.=:)))
güzel .ama umutda olsa içinde
Kaleminize,gönlünüze saglık...
Dolu dolu bir şiir...
Tad almamak mümkün değil...
Tebrikler ederim!
Var oluşa ne kadar anlamlı ne kadar içten bir isyan..dizelerdeki duygu yüküne hayran olmamak imkansız.. Adsız Çocuk..kalemine sağlık.. Tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta