Özgürdüm
Bir sevdaya yakalandım
Seyrettim
Dünyayı sevdamın ufuklarından
Karanlıktı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Anlamlı çok güzel bir çalışma,sizi yürekten kutluyorum hocam,saygılar.
Özgürdüm
Bir sevdaya yakalandım
Tutsaklığa âşık
Gerçeği arayan insandım
tebrikler yüreğiniz dert görmesin.. tam puan ile selamlıyorum sizi ve şiirinizi..
kutlarım çok güzel bir şiir okudum..kaleminiz daim olsun..saygılarımla..
Sevgili dost,
Bu güzel ve anlamlı çalışmanızı severek okudum.
Kutlarım değerli dostumu.....Emeğinize,yüreğinize sağlık...
Güzeldi......Başarınız daim olsun....şiirle kalın...
Saygım emeğinize ve sizedir......
Seyredilen dünyanın nasıl görüneceği biraz da yakalandığınız sevdanın ne tür bir sevda olduğuna bağlı tabi.
Kaleminize sağlık sayın Mehmet Çoban...
Güzel bir serbest olmuş,
bu sefer tekniğini beğendim.
TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta