Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
1-Turan ORAK: Her ne kadar sizi şiirlerinizden tanıyor olsak bile, üyelerimize kendinizi detaylı bir şekilde tanıtır mısınız?
1- Türkan DİNÇER: Hani derler ya “anlatsam hayatım roman olur” diye. Evet kişi yaşamını anlatmaya başladığında kocaman bir roman olur. Bende kendimi çok kısa cümlelerle anlatmaya çalışacağım.
Ben 1966 yılının Nisan ayında, (kaderi önceden çizilmiş) küçük bir köy evinin, gaz lambasının aydınlattığı karanlık bir odada, eşinin evinden çıkartılıp baba evi ...




Türkan hanım gösterdiğiniz ilgi içinteşekkür ediyorum.......Saygılar
Forum sayfana ilk mesajı yazma mutluluğuna erişiyorum :)
Sevgili Türkan Dinçer:
O bir kraliçe... Yaşamını spastik çocuklara adamış bir melek. O meleğin pak alnından öptüm.
Başarılar adın ile anılsın.
Şule ışık Kadıoğlu. (U.S.A.)