Sevdanın rengini bulamıyorum.
Etrafta her renk uçurum.
Dipsiz kuyularla dolu bu şehir
Adım atsam sonsuzluğa gidebilirim.
Eğer sen sonsuzluksan
Sana gelebilirim...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




BU GÜN SAYFALARINIZDA DOLAŞIRKEN BU ŞİİRİNİZİ BİR DAHA, BİR DAHA OKUDUM...
ÇÜNKÜ ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR..
SİZİ TÜM ŞİİRSEL SEVGİMLE KUTLARIM....
YÜREĞİNİZE SAĞLIK.,
PEK GÜZEL BİR ŞİİRDİ...YÜREĞİNİZE SAĞLIK.
KALEMİNİZ DAİM OLSUN.
SEVGİLERİMLE
Güzel bir şiir olmuş.Kutlarım sizi..Fikri KÜÇÜKUKUR..
Bazı Tesadüfler hayatımıza güzellikler getirebilir. Bu tesadüf de size böylesine duygu dolu bir şiir yazdırmış. Bize tebrik etmek düşüyor.
eğer sen sonsuzluksan,
sana gelebilirim.
süper olmuş tebrikler.yüreğine kalemine sağlık.on çok çok iyi.
Önce yokluğunda buldum seni, Sonra kırık bir kemanın tellerinde, Siyah-beyaz bir filmde belki,
Alaturka şarkılarda,Martı çığlıklarında duydum sesini.bu güzel dizeler için tebrikler saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta