sokak kaçkını birliği arıyor selamla taçlanan başı
kül oldum devleşti gözlerin içimde
kör oldum, kılavuzum yok önümde
uçurum oldu adımım, nefesi zor tuttum
bir güvencin gibi ellerimden uçtun…
tellerimde hüzün, notada figan
ayaklarımda kalbime çıktı kara sular
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




gidene şiir yazmak zordur...yüreği yakar...hiç yanmasın yüreğiniz...Allah rahmet etsin
Değerli şiir dostum, hüzünü sırtına sarmalamış kundaktaki misafir canın, son nefesteki orucunu betimliyen şiirine selam olsun!! Beni bağışlarsan şiirine şöyle bir başlık daha çarpıcı olmazmıydı? 'SON NEFESİNDE MİSAFİR CAN' Ne dersin, ama yine de sen bilirsin, gönlüne sağlık. sağlıcaklakal!!!1
gül solmuşmu açmışmı bence kokusunu seven Rabbim yanına çağırmış çok hüzünlü sevgimle
Başınız saolsun ... Mekanı genent olsun...
..
Günahsız bir gül solmuş..Allah rahmet eylesin..yeri cennet olsun..
..
Allah Rahmet Eylesin
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta