Bu şehirde en çok neyi sevdiğimi soruyorsun,
En çok telefon kulübelerini seviyorum
Çünkü senin sesini,seni getiriyor bana....
O yumuşacık sesin,
Ben de nasıl bir tahribat yapıyor bilemezsin
Biten her paraya küsüyorum.
Konuşamıyorum,düğümleniyor tümceler
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bir küçük hoş enstantene...Tebrikler...
keşke dünya insanın gerçekten sevdiğine seni seviyorum demek için bir fırsatı tekrar verebilseydi...
kelimeler başka anlamı başka şiirine yürekten tebrikler...cafer yılmaz
Çok güzeldi ama neden kart kullanmıyosunuz:)) şakaydı tabii gerçeken çok hoştu tebrikler
umarim bu 20 yıllık telefon konusmasinin sonu güzel bitmisit..
güzeldi...
saygılar yüreğinize...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta