Bu şehirde en çok neyi sevdiğimi soruyorsun,
En çok telefon kulübelerini seviyorum
Çünkü senin sesini,seni getiriyor bana....
O yumuşacık sesin,
Ben de nasıl bir tahribat yapıyor bilemezsin
Biten her paraya küsüyorum.
Konuşamıyorum,düğümleniyor tümceler
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir küçük hoş enstantene...Tebrikler...
keşke dünya insanın gerçekten sevdiğine seni seviyorum demek için bir fırsatı tekrar verebilseydi...
kelimeler başka anlamı başka şiirine yürekten tebrikler...cafer yılmaz
Çok güzeldi ama neden kart kullanmıyosunuz:)) şakaydı tabii gerçeken çok hoştu tebrikler
umarim bu 20 yıllık telefon konusmasinin sonu güzel bitmisit..
güzeldi...
saygılar yüreğinize...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta