Nefesin...
Ensemde her dem
Ellerin de nefesimdeyken
Her saniye benimle
Ve bana bu kadar yakınken
Neden korkayım ki
Bir çığ gibi
Yığın yığın içime düşen neydi
Neydi içimi üşüten
Nefesimi kesen
Neydi
Yaredir
Ah yaredir
Yaredir öfkem
Yare değil…
Yarin omuzlarına dökülen
Zülfüyaredir öfkem
ö r t . . .
kirlerini dünyanın
beyazlansın...
çünkü sen karsın
ince ince...
Pes mi etmeli?
Yoksa
En dibe mi inmeliyim.
Oyunsa her şey
Oyunda ben neyim?
Bir deliyim...
Çam kokardı ellerim
Çam kokardı hayallerim
Çam sakızı çıkarır
Çam sakızı çiğnerdim
Çam kokulu
Bazen İçime
Çocuksu bir sevinç dolar
Tüy gibi hafifler kollarım
Heyecanla gökyüzüne bakar
Kanat çırparım...
Ey rüzgar !
Nedir niyetin ?
Sinemde serin serin
Esmek mi istersin ?
Yoksa
Körükleyip yangını
Sanıyorum
Hayat bir duvar
Üstüne çizdiğim
Renk renk boyadığım nakışlar
Süslemeler var
Yazdığım mısralar




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!