Bir fotoğraf çekmiştim
Yıllar önce…
Bir akşam üstü Fatsa sahilinde
Ortada bir adam
Sarılmıştı sağ yanındakine
kırmızıydı
alaca karanlığıma düşen
kırmızıydı İçimde nar nar ezilen
ve dönülmez akşamlarda dem dem
içilen kırmızıydı
Koşuyordum
Gücüm yettiğince
Koşuyordum tüm gücümle
Kesiliyordu nefesim
Bağırıyordum lakin çıkmıyordu
Gölgenin de gölgesi
Olur mu demeyin
Var
Ve dahası da
Kuklayı da oynatanlar
Bir saf çocuktum
Anadolu’da...
Ücra bir köyde yaşıyordum
Hem çekinir hem ürkerdim
Kurbağalardı en büyük korkum
Ve dahi en büyük derdim
Dedim ki; ey deli
Bırak söylenmeyi
Kaldır kafanı bir bak
Nasıl da uçuyor kuşlar
Ve deli dedi ki;
Soluyordu renkleri
Batıyordu güneşleri
Laldi dilleri
Susuyordu türküleri
Ve günden güne…
Düşüyordu yüreğimden
Çocukluk bisikletim
Toz pembe bir hayaldi
Hayalimdeki bisikletin
Rengiyse mavi...
Bisiklete binerdim
Ne çıkar
Bitmişse bahar
Ne çıkar bitmişse yazlar
Gelmişse sonbahar
Ne çıkar...
Usul usul
Bir fısıltı derinden
Dinledim..
Esen rüzgardı serinden
Neden acaba
Böyle neden ürkek ve yılgın eser




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!