'inkâr edenler, göklerle yer bitişik bir halde iken bizim onları birbirinden kopardığımızı ve her canlı şeyi sudan yarattığımızı düşünemediler mi? '
(Enbiya 30)
Toprağın rahminden gelen kanımla,
yıldızların ellerine dokundum Pisces!
ellerimde inat vardı,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Gönül dostum, şiirinizi okudum. Gönlünüze sağlık.
Selamlar.
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ
küçük Sairin kelimelri çok büyük...ayak seslerini duyuorum...çIg gibi geliosun...hizli,hacimli ama bembeyaz...tebrikler kardesim...yüregimle...
tek bir sinyal veriyordu aspekt,
aspekt? hiç uymamış.
aşırı zorlama sözcükler var. mitoslar karışmış.
sevgili Enes'in özendiği dizeleri sevgilerim. zamanla çok dahalarını paylaşacak.. biliyorum..
Çok beğendim şiirini. Felsefi, şairane, mistik anlatımlar bir arada ustaca kullanılmış. Tam puan benden. Selam ve dua iile kardeşim...
helal sana. iyi yoldasın .
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta