Ben sana çiçek açtım
Sen sadece kaçtın
Sanki saklambaçtı
Aramızda oynanılan
Umutlar azalıyor
Yüreğim daralıyor
Geceler uyutmuyor
Sabahlar da gelmiyor
Yâr bana gel bana
Kollarını sar bana
Üşüdüm yaz daha
Sıcak sıcak sarıl bana
Ben sana aşkına
Yanıyorum baksana
Üzüldüm bir daha
Tatlı tatlı gül bana
Ben sana demir attım
Sen sadece yaktın
Şimdi neyin acısı
Yaramızda kapanmayan
Yüreğim duymuyor
Gelmiyorsun anlamıyor
Sensiz gülmüyor
O hep seni bekliyor
Yâr bana gel bana
Kollarını sar bana
Üşüdüm yaz daha
Sıcak sıcak sarıl bana
Ben sana aşkına
Yanıyorum baksana
Üzüldüm bir daha
Tatlı tatlı gül bana
Kayıt Tarihi : 27.06.2026 14:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!