Aşık oldum ben ona
Ne olacak halim ana
Bile bile bu yangına
Attı beni kor gözleri
Kabul etsin dileğimi
Kavuştursun Mevlam beni
Aşkı aldı yüreğimi
Çok derinden seviyorum
Aşk yoluna feda ettim kendimi
Gözlerinin siyahına adadım kalbimi
Gel yetiş imdadıma sevdiğim
Senin güzel adına saraylar kurdum
Bir yar sevdim adı yakar
Vazgeçmedim ondan bir an
Bu dünyaya gelmişsek de
Ruhum hala aşık her an
Çok derinden yanıyorum
Sanma senden gidiyorum
Kabul eyle insaf eyle
Kavuşayım gözlerine
Aşk yoluna feda ettim kendimi
Gözlerinin siyahına adadım kalbimi
Gel yetiş imdadıma sevdiğim
Senin güzel adına saraylar kurdum
Kayıt Tarihi : 28.05.2026 22:38:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!