İnsan iman boyasıyla boyansa
Hak Peygamber Muhammede inansa
Hakkın dergahına girip dayansa
Günah tek tek sevap katlı gelirmiş
Rum pontusun tekne kazıntısına
Kanı bozuk monşer bozuntusuna
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Münafık müslüman olursa alim
Daha bundan büyük olurmu zulüm
Ateist kullara gelince ölüm
Dünyanın ötesi otlu gelirmiş
KALEMİN DAİM OLSUN EFENDİM...
HARİKAYDI USTAD TEBRİKLER DOST YÜREĞİNİZE SELAM VE SAYGILARIMI İLETİYORUM
Degerli Kaleminizi kutlarım. hep yazsın gönülden dizeleri. tebrikler
İnsan iman boyasıyla boyansa
Hak Peygamber Muhammede inansa
Hakkın dergahına girip dayansa
Günah tek tek sevap katlı gelirmiş
Yahudi ketesi. Üstad nerden aklınıza geldi.
Şiirde zaman zaman eleştiri içerikli güzel bir şiir. Bu keteyi yemeğe devam edenler olduğu sürece bu sıkıntılar devam edecektir. Umarım bu gidişten bir an önce geri dönülür.
Kutluyor ve başarılar diliyorum.Selamlar
ÜSTADIM KUTLARIM, ANLAMI VE ETKİLEYİCİ BİR ESER, KALEMİNİZ TÜKENMESİN. ESEN KALIN. DUA İLE... SAYGILARIMLA. APARI
Mükemmel bir şiirdi değerli kardeşim kutluyorum duyarlı yüreğine ve güçlü kalemini saygılar tam puan
Bu şiir ile ilgili 26 tane yorum bulunmakta