Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Benden söz etsem
En zoru insanın kendisini anlatması diye düşünüyorum. Neden? Çünkü, insan kendisini anlatırken yansız ve yalansız olamıyor.
Aslında çoğumuz, yalansız, yansız olduğumuzda diğerleri için hiçte ilginçolmadığımızı, hatta herkeslerden biri olduğumuzu anlarız. Herkesler gibiysek neden ilginç olalım ki?
Yaşımdan da söz etmedim, çünkü; sevenlerim yaşadığıma sevinir. Varsa (ki vardır) , sevmeyenlerim de ne kadar uzun yaşadım diye hayıflanır.
...




aşkın elinden kaçılmaz..sen aramazsın o seni arar bulur..yürek bir kez yanmaya görsün..işte o zaman aşkın elinden kutulamazsın..yüreğine kalemine sağlık...10 ant..
evet sevgili olmasa hayatta hiçbirşey u güzel olmazdı...yüreğinize sağlık.....