şiir değildir
yüreğin içine ayna tutulur mu..
tutma...
dayanamaz gözlerin.
şu perişan yatan sevdayı
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




eyvallah arkadaş, şiiri imrenerek okudun... serbest şiir yazma hevesimi bir yana koyasım geldi. yazınca böyle olmalı... selamlar
düş müydü düşen düş'e onca düşkünlük için/ m / de ...yumdum sesimi çığlıkçığlığa susarak.....
tebrikler Serap hanım....
Yaşamın iksiri değil mi umut?
Tebrik selam ve saygıyla abla...
Umudun içinde gizli herşey.Tebrikler Serap hanım,
Maharet öyle bir ayna tutma da ki yüreğe;
bütün gizemiyle yansıtmalı sevdaları...
Çözümlemeli,kuytulardan çıkarmalı
gizli hayalleri...
var mı bir kenarda.
al kanlarda düşler.
yürek sancılı.
umuda gebe hayat..
umuda...
aç gözünü..
Son iki dizesiyle müthiş bir final Sevgili Serap hanım.
Kutlarım duygulu yüreğinizi.
Saygılarımla.
yüreğin içine ayna tutulur mu..
tutma...
dayanamaz gözlerin.
________
Doğru.., nihayetinde göz.., taşıyamaz..
Ve umuda gebeyse hayat, gözün yürekle barışma vaktidir..
Şiirdi.. Güzeldi.. Tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta