artık kış
tek odalı evimizin
hanaya bakan perdesiz penceresinde buğu
hıdır, küpeli, hanım cama dayandı çanakları,
bir de tıkaçlı su testisi
başına ters geçirilmiş tası,
sobada kaynayan erik hoşafının kokusu
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




susmuş
susturulmuş çocuklar
yasaklanmış sokaklar bomboş
okul bahçesinde olmalı çocuklar
pazardan geleceklerini bekliyor olmalılar
hayret!
kapının şırkıldağına yetişiyor boyum
papbalarımın içi kar
giyilmiyor,
takır takır,
üşümüş,
donmuş,
ıslanmış
ÇOK GÜZELDİ YİNE.....SAYGILAR
İbrahim Abi kendi üslubunuzla harikalar yaratmışsınız.
Yüreğinize gönlünüze sağlık.
Sevgi ve saygılarımla Denizz
Küpeliyi biliyorum da,'hıdır' ve 'hanım cama dayandı' hangi çiçekler ki ?
Hatıralarda kalan minik minik ayrıntılar gün gelir çıkıverir bir aralıktan..Ne güzeldir bunları hatırlamak, çok eskilerde kalmış bile olsa..
Yüreğinize sağlık...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta