ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
1952 Yılı Buldan/DENİZLİ doğumluyum.
Aydın Sağlık Okulu mezunu ebe-hemşireyim.
İzmir Atatürk Devlet Hastahanesinden 1994 yılında emekli oldum
2 çocuk annesiyim.
Çocukluğumdan bu yana şiirle iç içeyim, yazıyorum ve Allah izin verirse yazmaya devam edeceğim




Merhaba Şükran hanım, oğlum urla'nın kurtuluşu nedeni ile yapılan törende, Kurtuluş savaşında şiirinizi okudu.Hayatimda bu kadar güzel bir bırakan bir şiir olamaz .Herkes tarafindan çok begenildi.Ellerinizden öpüyorum .Kaleminize sağlık, hep yazın, hep var olun inşallah ??