Suç sen de...
Sen gençliğini yaşadın,
Elele yürüdün bu sokaklar da,
Bahçe demirlerine yaslandın,
Meraklı komşulara inat,
Loş ışıklı kuytularda koklaştın,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Güzeldi. Kutlarım. Saygılar.
Selma hanımın kaleminden yine harika dizeler yansımış. Kutluyorum.
Önemli olan pişmanım demekten önce pişmanım demeyi gerektirecek yanlışları yapmamak değil midir sevgili şair...Sonrası kimin kimi suçlamasında değil , öncesinde kalanlardadır . İşte bu şiir gibi .
Kutluyorum....
Yüreğine sağlık, bazı değerleri anlayabilmek için, illa kaybetmek mi gerekir? Yüreğinde acıya yer olmasın ablacığım, sevgilerimle.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta