sarhoş ve acımasız
kemikti onlar
deri çekilmiş üstüne
sesler yitik
söz donmuş solukta
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ve onlar hiçlikte olmayı sevdiler ya da seçtiler :?? Yanlış mı anladım vurguyu bilmem ama hoş bir şiir olmuş Yüreğinize sağlık
tebrikler harika bir şiirsellik kutlarım saygılar
Güzel bir anlatım, kutlarım.
Çok güzel dizeler efendim beğeniyle okudum tebrikler saygılar......
Gerçek dosta verilecek çok şey olduğunu biliyorum.Hiç bir şeyiniz yoksa;sevgi var,candan bir gülümseme bile yeter.Selamlar.
Kutluyorum, çok güzel!
fulya hanım mesajlı şiirinizi kutluyorm
müzeyyen başkır
kutlarım yüreğini üstadem...
Çok güzel kısa ve öz çok şeyler anlatan bir şiir tebrikler yüreğinize sağlık sevgilerimle
HEDEFSİZ, AMAÇSIZ İNSANLARA ACINIR ANCAK
VARLAR YADA YOKLAR..
'HİÇ' DE VEREMEZSİNİZ. KENDİLERİ -HİÇ...-
KUTLARIM
ESENLİK DİLEKLERİMLE
Bu şiir ile ilgili 19 tane yorum bulunmakta