Sen......
Hiç çaresiz kaldın mı?
Elinden hiç birşey gelmeden,
Öyle kala kaldın mı?
İçeriden sağ çıksın diye,
Keşke......
Yokluğunun yerine de,
Bir ilacım olsaydı.
Aldığımda seni bana getirebilseydi.
Avuta bilseydim,
Beni bugun sorma olurmu,
Yine yalan söylerim.
Bildiğin gibi işte,
Olmayan,
Bir şarkının içinde,
Beni bulduğun gibi,
Aklına geldikçe,
Yokmuşum gibi davranma.
Sen yaşadığım,
Ben seni,
Ankara ayazında,
Yol kenarında,
Sokaktan Geçmeni beklerken sevdim.
Mabede,
Yine Hazan düşmeye başladı.
Aylardan Eylül,
Günlerden salı,
Takvimden,
Her sabah,
Vazgectiğim yaşantıma,
Günaydın diyerek başlıyorum.
Bir umut içinde.
Aklım almıyor bazen,
Nerde yanlış yaptım.
Nasıl bunu başardım.
Hatta haklıydın,
Nasıl haksız kaldın.
Gözümü her kapattığımda,
Kulağıma......
Bir çocuğun gülüşleri geliyor.
Öyle gülüyor,
Öyle eğleniyor ki.....




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!