Daha, ince saz başlamadı çalmaya
Ve gecenin kör karanlığında çiçekler
Uçup gidelim der gözlerin
Uçup gidelim dağlara...
Kan burcunda yazılmış, bizim adımız
Güvercin olsak, bir kafestir yaşamak
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Daha, ince saz başlamadı çalmaya
Ve gecenin kör karanlığında çiçekler
Uçup gidelim der gözlerin
Uçup gidelim dağlara...
Güzel bir şiir...sağolasın
...Bak, yine gece yine karanliklar, siirlerinizin hemen hemen tamaminda bu tema, Dilerim aydinligida bulursunuz. Basrilar. Veli Dalbudak
eveet !
bu şiirinizde harika
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta