Niye hiç konuşmuyorsun
Unuttum. Nasıl olur!
Konuşmaya konuşmaya unuttum.
Aynı şeyleri konuşarak kendimi unutacağıma
Konuşmayı unuturum daha iyi
Olsun sende var olmayayım
Kendimde sus pus oturayım da
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzeldi. Yüreğinize, kaleminize sağlık Naki Bey.
Tebriklerimle...
Anlayana "söz" yok!
Dinleyene de konuşan çok....
Bir de bıktırmasalar...
Her konuya limon, her derde nane olmasalar...
Üstelik sağır duyurur gibi bas bas!
Tebrikler Naki Bey.. İyi "dokundu" şiiriniz...
biz boşluğa konuşuyoruz
yazarken
ve karşılık bulabiliyoruz,
çünkü dediğiniz gibi anlayan biz,
aralarında bize söz yok ama
aralarından çıkınca
anlayışımızın sözü
bir şiir buluşabiliyor, teşekkürler.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta