Senden uzak şehirlerin
Senli sokaklarında
İnce belli bardaktan içiyorum sensizliği
Gitmek mi?
Kalmak mı? diye savurduğum kırıntıları,
Bandırmıyorum ince belli bardağıma
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




susmak, boşluklara bırakarak kendini ,renklerin akışını dinlemek,içinde ki karmaşalara sığınarak,tüketerek yanan yüreğini ...hep böyledir zaten, herkes kendi içine ağlar ve şiirin dili çözülür.
Şiirlerde net anlatım olmaz zaten. O zaman şiir olmaktan çıkar, düz yazı ya da başka bir anlatım biçimi çıkar ortaya. Soyut şiiri, soyuttan somuta yolculuk biraz da. Yüreğine sağlık. Nice güzel çalışmalara.
şiirde ehnk var benzetmelerde güzel yani şiirde olması gereken iki unsuru gayet başarılı kullnamışsın tebrikler
...
Ne kadar uzaklaşsam arkamı döndüğümde neden aynı yerdeyim.
Cebimde kendimden sakladığım renklerim
Üç kuruşa sattığım gururumla
Susuyorum...
Duygu yüklü bir şiir dökülmüş kaleminizden renklerle soyutlaşmısşınız adeta ismi gibi... Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta