Trabzon gözleri yaşlı yine burada
Saçlarını dağıtmış dağların eteklerine
Rüzgarlar okşar yüzünü baharda
Güler içten bu şehir bulutların ardında
Ey Trabzon söyle seni kim üzer
Yamaçlarında mutluluk yelleri eser
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




bir trabzonlu şair daha çıktı karşıma... hayatımın en güzel bir buçuk yılını yaşadığım trabzonu dizeerde okumak güzeldi.. boztepeyi, caddelerini, havasını hatırlattınız.. hani nereyse erdoğdu mahalesini bile anlatacaktınız bana .. ben de geçmiş yıllarıma dönecektim.. güzeldi şiiriniz.. bol şiirlerde buluşmak üzere saygılar.. perinur olgun
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta