Doğmaya gör...!
.............................Son söz;
Yine kırık aynalarla
Susuz yaz akşamlarının.
Bu çırpıntı,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Hayat,
.............................................Sevinç,
.......................................................Ümidim..!
v e dinmeyen sabırla gelen feryadım
tebrikler güzel bir şiir
Saygıyla susuyor. sevgiyle anıyor... tek bir kelimeyle özetliyorum... Harika....!!!!!
Ve ümit dolu ufuklar.
Şimdi Tanrı gibiyim...!
En özgür eyleminde
...................................Şimdi hür,
..................................................Şimdi mutluyum...
eminim mutlusunuzdur.....ustam saygılar.....bu şiirse.....bizimkiler misket oynayan çocuk direnişi.....uğraşı......uzaklardan gelen sesiniz 'usumuza zıt tutkularımızın' peşinden gitmemizi öğütlüyor.....öyle de yapacağız...saygılar:))
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta