Doğmaya gör...!
.............................Son söz;
Yine kırık aynalarla
Susuz yaz akşamlarının.
Bu çırpıntı,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Hayat,
.............................................Sevinç,
.......................................................Ümidim..!
v e dinmeyen sabırla gelen feryadım
tebrikler güzel bir şiir
Saygıyla susuyor. sevgiyle anıyor... tek bir kelimeyle özetliyorum... Harika....!!!!!
Ve ümit dolu ufuklar.
Şimdi Tanrı gibiyim...!
En özgür eyleminde
...................................Şimdi hür,
..................................................Şimdi mutluyum...
eminim mutlusunuzdur.....ustam saygılar.....bu şiirse.....bizimkiler misket oynayan çocuk direnişi.....uğraşı......uzaklardan gelen sesiniz 'usumuza zıt tutkularımızın' peşinden gitmemizi öğütlüyor.....öyle de yapacağız...saygılar:))
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta