Hiç kolay değil alıp başını öyle gitmek,
Sandıĝın kadar kolay değil unutmak,
Geri dönmemek.
Yakar seni deli sevda içten içe
Pişmanlığın fayda etmez çok iyi düşün.
Kor gibi düşünce içine ateş,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Emeğine yüreğine sağlık şairem.
Saygılarımla
Fayda var,
"Son karar öncesi"
Dinlemek, karşı tarafı...
Dönüşü olmayan yol
"Çıkmaz sokak" ya da...
Hani, "gider yine gelirim", dönerim denemez bazen,
Durum o, sanırım..
Tebrikler Hamiye Hanım..
Bazen dört duvar zindan olur bazen insan içi içine dar gelir bazen kalabalıklar boğar...
Ama insan kendi yolunu çizer yine de...
Yüreğinize sağlık...Tebriklerimi sunuyorum...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta