Çok değişken duygularım.. Bazen öldürmek geçiyor seni içimden, bazen en sevdiğin çiçekleri alıp kapına dayanmak. Bazen tamamen senden uzaklaşmak, bazen masum bir öpücük kondurmak yanaklarına..
İçimde birden fazla sesler..
Hep giden sen oluyorsun, ortada kalan ben. Kelimelerini bıçak gibi göğsüme batıran sen, ağır yaralanan ben.
Kendimi acil servislere atmak istiyorum solunum yetmezliğinden.
Nefesimi kesiyorsun bazen.
Seni beklemek; yanlış durakta otobüs beklemek gibi.
Seni özlemek; konacak bir dal bulamayan kuş gibi.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta