Sokağından geçiyorum; tan yeri ağarmış
İçimde, tınısı sızısından sonra gelen bir melodi
Ruhum bedenimden birkaç adım önden yürüyor sanki
Kavuştuğumuz anın hayalini kuruyorum niceleri
Ondandır ferman geçiremeyip
Gönlüme kendimi kapında bulmam
El vedası eksik, can kenarımın bileti bir tek sana kesik
Kalabalık caddelerde yürürken
Ne de çok çıkıyorsun karşıma
Ne çok kimselere “acaba” diye baktım
Bilirdim sen değilsin; yine de durur gidişlerini izlerdim
Bir seste, bir tebessümde seni arar, seni gizlerdim
Kendime olan saygımı kaybettiğimi
Sigaramın izmaritleri küllüğe sığmadığında anladım
Sende hamdım
Yokluğunda yandım ama çok geç kaldım
Ürkek bulutlar, cesur yağmurlar saklar bağrında
Adın geçmeye dursun; akmaya hazır gözyaşlarım
Saklanır gülen gözlerim ardına
Dualarımın öznesi, yüklemi, hecesi
Heybesi delik umutlarımın kalmadı yarına hevesi
Gün ağardı, gidiyorum sokağından
Bedenim ruhumdan birkaç adım önden yürüyor sanki
Kayıt Tarihi : 19.04.2021 22:57:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!