Oldugu yerde durmuyor gün. Gün günden güne azalip eksilerek bildigi dagdan yoldan cevreden halden husustan carktan cardaktan insandan ve insan iliskilerinden yurulup uzaklastigi zaman zuhur ve vadelerle, kendini son yolculuguna hazirlayan yavru cagindan toplayan dirhem tane topladiklariyla sürükleyip getiren sessizlige sarilir ve gaileye koyulur.
Koyulur koyulmasina da bu dogal dengeli yasam seyrini en cetrefilli girdaplarda bogan veya daraltan bozgunlarda kirip döküp kesintiye ugratan INTIHAR TÜRÜ sapkin müdahalenin kökünde kaynaginda yatan icgüdüsel dürtü, kimsenin erisilmez-ulasilmazlik kör ve sivri noktasinda sürekli kendine artirim yahut rekor seviyesi asilmaz zirveler zorlayan mecburiyetin kulu kölesi, ünlüler veya SÖHRETLILER sendrumudur. Ki, bu hastalikli illetli tedavisi tamiri mümkünsüz kiskac, derinlerinde bogulup berbat oldugu rezillik kepazelik cabasi ve bedeli karsiligi her türlü gözü dönmüslügün gösterisine ihtirasina hirsina görgüsüzlügüne yetinmezligine doyumsuzluguna tahammülsüzlügüne yoldan izden akildan onurdan saygidan sevgiden paylasmaktan kontrolden azip sapip cikarak, oranin ilgisiz alakasizmis gibi hep yabancisi kalmaya; ama oradan baska da hic bir yasam gercekligi olmayan acziyetin, yozlasmanin, kokusmuslugun hir güründen kavgalasip nizahlasan; ve kültürsüz hukuksuz saygisizligin bencil bagnaz cevrim dolasimlarini ortak hayatin vazgeilmezi sayan, alismis benimsemis sosyal siyasal ve toplumsal cürümelerini yala,r yutar, yasar ve sindirir.
Kendine göre eristigi en görülür bilinir yerinde dursun donsun ister hayat. Gün bitmesin, devran hep etrafini sarip besleyen hayran kalabaliklarin kendilerinin yasamadigi hayati kaynaklari kanaatsiz ve doyumsuzlugu hic degismeyen SÖHRET acligini beslesin kandirsin ister. Oraya daima kendinden baska kimsenin bilmedigini sandigi, hic kimseye benzemez ve herkesten de farkliligin pozunu, kostümünü, tarzini, aliskanligini, sesini,lafini, fikrini, felsefesini, rengini, modasini, müzigini, sosyete konforunu ve gösteris kibirini yigar donatir. Bu sayede üretkenligi olmayan veya eldeki birikimlerin sahsina düskün paylasimsiz kurakligini ve görünmez karanligini gizleyip saklayan soyut ve sahte sicrayislarin palavra paravanlarini sivriltip gelistirir. Hukuksuzluktan sinanip cevrelendigi kavga gürültü nizah nefret gerilim siddet ayrisma bozgun bunalim korku bela catisma cöküs ve yikim iklim ve kültüründe derinlestikce icinden cikilmaz yerlesiklige tabutlanip gömülen kahrin küfrün sosyal yasamsizlik hukukunu kendine ve söhretine ulasilmaz farklilik yaratan saglayici zenginlik olarak bilir sarilir inanir ve iliskilenir.
Sütten etten elmadan ekinden sudan ekmekten evden barktan ocaktan , dagi deresi bag bostani tarlasi sürüsü davari ve tümüne hepsiylle birden, yasamin damar yollarinda tikanmadik zehir - kir HORMON ve asilama bilesenleri kalmamaya degisip dönüserek, insanligi dogal tabiatin huzurundan dengesinden özünden sözünden saglilgindan ve ömründen ederek, `mutsuz-umutsuzum ama cok sükür nefes nefese koyup birakan MASKE ve MAKYAJ sahibiyim ` ..zügürtlügünün kiyamet alametine saklanip siginan hizaya gelis, -tipki her yazilan yazi kisinin karakterini ele veren esasli döküman bellek ve bilgi kaynagidir ya- kendini ihbar eden durum vaziyetiyle, satilik sanat kiralik edebiyat ve kendini artirip asmakla sögüs dövüs cekiserek ünlendigi kerteyi diri tutmakla kendini mükellef sayan her sekil söz yazi görüntü yahut görünmez gölgeler, gerek ruhen gerek madden aslinda kendi basina yalniz birakilma lüksü olmayan intihar egiliminin bugünkü her sükseden her alanda muazzam tabut donatan bogulmus bataklasmisligin veri gösterisidir.
Ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan, bir günahı,
Seni beklediğim kadar.
Geçti istemem gelmeni,
Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta