her sözcüğüne
-özgün- bir oyunla
her bakış ve göz çırpışına
bir aşk çeşnesi
her anımsayışına gecemizin
-dokunuşup parmak uçlarınca-
büyük - ultra modern -
tuval nakş olur
üzerine yeşil halı çimenlikli
yol boyunca
ayakları yerden kesik
bir gelincik -kadın- gibi görünür
süpürgesiz kanatsız cadılar
bayramda bayraklarını açmış
kollarıyla uçmaya çalışır sana
bilirim..
bitmişsindir batmışsındır
bilirim.. dibin dinine
şu su -boğazı-
ne kadar dünyalığının..
pembe bisküvit kiremitli
cadılar kulübesini takip eden
yüreği tıkıştırıp paketledim
saydam bir muşambaya
serpiştiririm gizlenen yollarına gizlice
yapraklarımı kaybolsalar dahi
kaydolur göz bebeklere
kolkola giren polen kızlarım
hiç olmaya çalışmadığımız
hiç de anlamaya çalışmayacağım
bir dümen suyu vardı ya
yaşantımızı yaşamanın
dağıtır imgesini
rüzgaroğullarımın
çığrından çıplanıp çıksam da
çağrılar bastıramaz çığlığımı
iç hacimsiz karanlığına rağmen
üçgen pencerelerin
-babam olsa- kaymera'nın
(chimera or kimera)
alev dilini görür
-bense- pense
soba görürüm düşümde
postmodernistim ya..
Kayıt Tarihi : 7.3.2014 09:23:00
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
"Gerçeklik ile gerçekliğin nedeni arasındaki zorunlu ilişkinin bilgisi, bilimsel bilgidir." / Engin Delice - ARİSTOTELES FELSEFESİNDE TASIMSAL TANIT VE DİYALEKTİK İLİŞKİSİ - Doktora Tezi / Aristoteles için bilimsel bilgi “tikeli genelden ya da konumu nedenden çıkarmak” demek, gerçeklik ile gerçekliğin nedeni arasındaki zorunlu ilişkiyi bilimsel bilgi ile bilmektir (Copleston, 1993: 281) 07 Mart 2014 Cuma 06:06:07
Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!