Güleyim mi? Ağlayayım mı?
Sen hala bu sevdada umut var diyorsun
Bizim olmayan bu sevdada!
Bir hayal,bir hayal ürünü.
Beyaz ötesi bir hayal!
Ama kaç ay oldu?
Kaç mevsim geçti? Ben unuttum.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Siteminizi anlattığınız satırlarda somut duyguları anlatırken şiirsellikten uzaklaşmışsınız. Şiir değil de duyguların anlatımı olan bir düz yazı diyebiliriz belki, yazdığınız satırları yan yana getirirsek.. Sorular ve sonrasında kendinizin yanıtladığı cevaplar klişe kalmış.. Beğenmemekle beraber emeğinize saygılar.. sevgiyle arkadaş
Sevdalar yaşanmadığı sürece hiç bitmezmiş:),
tebrikler...
sevgiyle ve hep sevdalarda kalın....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta