Güleyim mi? Ağlayayım mı?
Sen hala bu sevdada umut var diyorsun
Bizim olmayan bu sevdada!
Bir hayal,bir hayal ürünü.
Beyaz ötesi bir hayal!
Ama kaç ay oldu?
Kaç mevsim geçti? Ben unuttum.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Siteminizi anlattığınız satırlarda somut duyguları anlatırken şiirsellikten uzaklaşmışsınız. Şiir değil de duyguların anlatımı olan bir düz yazı diyebiliriz belki, yazdığınız satırları yan yana getirirsek.. Sorular ve sonrasında kendinizin yanıtladığı cevaplar klişe kalmış.. Beğenmemekle beraber emeğinize saygılar.. sevgiyle arkadaş
Sevdalar yaşanmadığı sürece hiç bitmezmiş:),
tebrikler...
sevgiyle ve hep sevdalarda kalın....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta