................ H. Hikmet Esen’in anısına…
Hakka yürümüş, geç duydum.
Tanışıklığımıza da geç kalmıştık
Geçen yıl Ayvalık’ta buluşmuş
Geç kalmışlığımızın acısını
Boğaz’da çıkarmak için sözleşmiştik.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




O bir zaman/sız'dı.....Şimdi artık daha çok zamansız...Ne zamana ne de mekana ihtiyacı var yanımızda olmak için...Yüreklerimizden hiç eksilmedi ki....
Rabbim mekanini cennet kilsin insaALLAH...vefali yüreginizi kutlarim
sevgi ve selamlar :)))
İşte paylaşım bu sen sağol dost.
ne denir...güzel dostluklar bırakmış ardından..şiir içinden ne geldiyse yazmış..şiirin en saf halidir bu..içtenlik..
Allah şaire rahmet eylesin
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta