Sevmenin sanatını tattırdın bana,
Mutluluk verirdi bir tebessümün...
Gün ışığımdın sen, kaldım karanlığında
Şimdi iç çekiyorum o güzel anılara.
Sonra gülüşün düşerdi hatırıma,
En içten sahici bakışların...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sitemden daha güzel ne olabilir ki kalp kırmaktansa...
Güzel bir anlatım yüreğinize sağlık sağlık mutlulukla kalın saygılar selamlar sunarım
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta