Her akşam alkol döküyorum,
Aşkımızın küllerine.
Hani, tozmasın diye..
Akşamcı diyorlar, ne demekse?
Alkol döktükçe,
Daha bir çamurlaşıyorum.
Duygularım vıcık vıcık bu ara.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Definenin yerini de sadece o değeri veren biliyor....Belki herşey ağır geliyor yüreğe ama en ağır paha biçilemez duygu AŞK her gönülce gönüllüce taşınıyor...Kutlarım..Saygılar...
güzel çok hoş yalnız o sondan ikinci mısradaki 'O' zamirini
tek satır halinde yapsaymışın daha bi hoş olacakmış bir de 'yalnızlığımı kusacağım sana ' ile 'ama ölümü öp'mısralarının arasında birde 'iğrenmeyeceksin' gibi bir mısra olsaymış hakkaten tadından yenmeyecekmiş valla...
yinede yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta