Ervah-ı ezelde kanıma giren gözlerin
Mahkum topluyor şimdi sehpalardan
Zincirleri çoktaaaan kırmış dudakların
Çoktaaann azat olmuşsun zindanlardan
Büyüyor insanlığın umudu ellerinde
Özgürlüğe yol buluyor inançlı ayakların
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sayin Aksu sizin düzgün türkceyle yazdiginiz siirlerinize hayranim.. Defalarca okuyorum ve hep ayni hazzi yasiyorum..Sevgili Dila´nin yorumunda dedigi gibi; size bu kadar güzel siir yazdiginiz icin siir taci giydirmek gerekiyor.. Sair yüreginize, kaleminize saglik.. Sevgilerimle: Samanyolu (Nigar Yildiz)
Ve ' eksik olmaz bu divanda divaneler '
Kays olup da, şallar giymiş şiir...
Bu ne kadar güzel bir şiir böyle sayın Aksu...Ne diyeceğimi bilemedim...Ne söylenir ki bu güzel şiire...Sizi kutlamak geliyor içimden ...Hatta size şiirden taç giydirmek gerek böyle güzel yazabildiğiniz için.....Teşekkürler,sevgiler,saygılar...
''Ve ' eksik olmaz bu divanda divaneler ' olmaz hocam olmaz...saygılarımla..İbrahim Ethem Bingül''
Nasipsiz değil aşıkların vuslatından amma
Her vuslatta kızgın yağlar dökülür surlardan
vuslat ta yakıyor / hasret te...
sevgi ve saygıyla
hasan basri kale
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta