Gururlandırdınız beni...şiirlerim çiçeklerim
En beyaz şiirlerim mezarda
Şiirlerim ben yazdım sizi her bahar
Her bahar çiçeklerini verdi sarı çiçekler
İmrendi gönlüme uyanan böcekler baharla
Çalışkan bir karıncadır gönlüm
Hollanda ineğidir bereketlidir gönlüm...
Soğuduysa bri şiirim ısıtılır...
Kirlendikçe süzülür
Tesbih gibi dizdim siz
İsteyen sallasın isteyen sallamaz..
Satıcısı değilim bu tesbihlerin bu sütün bu çiçeklerin
Çoktan müşterisi aldı onları...
Geç kaldın sen ey kibirli...
Cennetin mi bvar...
Cennet mi istendi senden...
Gururlandırdınız beni...şiirlerim çiçeklerim evlatlarım
Şiirlerim ölmesin
En beyaz şiirlerim mezarda
Şiirlerim ölmesin
Baş uçlarında taş bile yok...
Diye mırıldanıyorum ara sıra
Ve acılarımdan uyandığımda
Gözlerimde şu mana:
"En beyaz şiirin acısı
En kara acı"
Demekten kendimi alamam
Şiirlerimin ölümüne şahit olmuştum neylersin
Çocuklarının ölümüne şahit bir ana yüreğim
Şiirlerim ölmesin
Beyaz şiirler yazmışım vatan için
En beyaz şiirin acısı
En kara acı şimdi
Şiirlerim ölmesin
Beyaz şiirler yazmışım
Beyaz şemsiyeler gibi
İllaki
Kirlenecekti
Eskiyip atılacaktı
Şiir mezarlığına
En beyaz şiirler mezarlığı bu kitap
Peynir mi kemiriyorsun aç fare
Peynir zehirli ne çare
Şiirlerim unutuluyor diye
İçimi
Kemiriyorun
Şairlik bu
Issız bir odada
Gürültülü sokaklarda
Yağmurun altında
Güneşin altında
Çalışan
Tarla işçilerine imreniyorum
Kayıt Tarihi : 20.03.2026 20:39:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!